============================================================

söndag 21 december 2014

Status: Söndag kväll

Alltså, jag börjar på riktigt redan bli lite dagvill... Trots att semestern inte ens börjat än... Var tvungen att tänka efter om det är söndag idag. Men det är söndag, eller hur?

Idag har jag haft ont i magen. Som fan faktiskt. Stod länge och väl och räknade paracetamol/24 tim för att försöka reda ut om det var okej eller inte att plocka i mig fler Citodon. Det var det. En till i alla fall, så då blev det så.

Lunch pallade jag inte med, utan det blev lite laktosfri risgrynsgröt bara. Gott och helt okej för magen. Dessutom späddes ju julkänslan på, så... Hey - varför inte!?


Efter att jag ätit och vilat lite och Citodonet börjat värka så gick jag ner och gjorde lite julgodis. Rody Road och Wienernougat. Klassiker.


Och strax före halv tre kom våra fina vänner på glöggfika. Mysigt! De hade med sig ett stort fint fat med eget julgodis också - så vi behövde inte plocka fram det jag gjorde! Mer kvar till julafton alltså - grattis till oss! ;-)


Barnen och gubbarna hann också med att bada i badtunnan, men jag besparar er bild från det. ;-)

Sen har vi planerat nyårsafton tillsammans också. Ska bli roligt! Älskar den där familjen! :-)

Snart tänker jag lägga barnen för natten och ge mig på att slå in de sista julklapparna. Måste ske idag. I morgon kommer svärmor och dagen före julafton vill jag INTE sitta uppe och slita med det här. Så det är bara att bita ihop och göra't. Jag tror att jag tänker ta sällskap av Clark Griswold. Jag känner att tiden är mogen nu.

BIG LOVE!!


Inga kommentarer: