============================================================

onsdag 29 juli 2015

Status: Onsdag kväll

Saker kan vända så hastigt.

Vi åt en mysig middag i uterummet medan vi lyssnade på regnet utanför. Just regnet var väl inte så mysigt, men vi har liksom börjat vänja oss.

Barnen kröp upp i soffan och tittade på lite TV och jag la mig i sovrummet och värmde upp mig.

Sen var det läggning av barnen. Jag låg och läste Harry Potter - första boken - för Sonen, när det bara högg till magen. Fick knappt luft och fick slänga boken och rusa in i badrummet.

Nära svimningsattack, men jag lyckades avstyra det. Vilket jag oftast gör, tack och lov.

Jag proppade i mig två Citodon. Gick på skakiga ben tillbaks till Sonen och läste färdigt.

Nu är jag trött, lite groggy och sjukt hungrig.

Men jag har inte ont i magen i alla fall! ;-)

Inga kommentarer: