============================================================

måndag 24 oktober 2016

Jag vet inte hur det är med er. Men i natt tänker i alla fall jag sova.

Det tog ända till eftermiddagen idag innan nerverna kröp in under skinnet igen.
Nattens mardröms-maraton var banne mig den värsta på länge.
Allt var väldigt, väldigt verkligt och det var svårt att skaka av sig.

Men nu känns det bättre.
Jag har varit och tittat på Sonens fotbollsträning.
Jag har kramat och gosat med både Dottern och Sonen.
Maken har kramat om mig och hållit mig uppe.
Till och med Katten har gjort sitt - ligger och spinner på mina fötter. :-)

Jag är lite rädd för att gå och lägga mig dock.
Historiskt sett brukar jag ha några mardrömsnätter per år, och de brukar komma ganska tätt när de väl kommer.
Men jag tänkte meditera innan jag somnar idag.
Det brukar hjälpa.


Så det blir tidig kväll.
Jag smiter och lägger mig strax.
Jag ska ju trots allt orka upp 04:30 i morgon bitti för att sticka ut på en PW.

Det kommer garanterat att ösregna i morgon bitti.
Jag lovar.

God Natt!

Inga kommentarer: