============================================================

onsdag 8 februari 2017

En välriktad känga har ju ingen dött av. Väl?

Så ibland när jag har lite tid över så kan jag tycka att såna där larviga tester på nätet kan vara lite kul. De dyker upp i flödet ibland, och om det är en tidning som ligger bakom så kan det ju vara roligt. De andra testen håller jag mig undan, eftersom det bara är en front för att samla information om mig och mina vänner för marknadsföring.

ÄÄÄÄääännyway...

Testet var: "Kan vi gissa din ålder, baserat på svaren du ger?"

Testet bestod av ett antal flervalsfrågor.
Exempelvis visades en bild av Mona Lisa, och så skulle man ange vem som målat.

Det fanns också en "fyll-i-fråga" i formen av "I Bibeln kämpade David mot...?" illustrerat av en bild med en liten man och en tydligen stor man, eftersom man bara såg den senares fötter.

Det var några andra saker också. Något ordspråk, t ex.

Det stod helt klart, när testet var avslutat, att

a) man anser att ungdomar uppenbarligen är dumma i huvudet, eftersom man om man besitter endast lite allmänbildning tydligen måste vara väldigt gammal...


b) att tidningen Expressen, som är de som ligger bakom den här sidan, kan fara åt helvete




Gör testet själva här, och se hur jävla lastgamla ni tydligen är.


Inga kommentarer: