============================================================

fredag 17 november 2017

Återbruk och en usel kväll


Trött som ett as idag.
Satt stora delar av gårdagskvällen på akuten med en vän som mår väldigt dåligt.
Jag var i stallet först, och när jag kom hem var det bara att byta bort stallkläderna och ge sig iväg.
Ut på hala vägar och i ilfart till akuten.
Och där satt vi sen...
Ett tag undrade vi om inte det skulle gå fortare att utbilda sig till läkare själv...
Men till slut fick min vän träffa läkare i alla fall.
Och vid elvatiden rullade vi in hemma, med lite mediciner i väskan.
Min vän är fortfarande inte bra, men kämpar på...

Men det är i alla fall fredag idag!
Har dock inte orkat göra fredagsfint här hemma - det får bli i eftermiddag - så jag fick plocka fram återanvända en gammal Fredagsbild i stället... Återbruk ftw! 😂

I eftermiddag kommer Dotterns kompis med hem från fritids, och tjejerna ska sen ha SPA-kväll med övernattning, har de bestämt. Och Sonen ska på filmkalas hemma hos en annan kompis. Så på min lunchrast idag måste jag handla fredagsmiddag och fredagsmys, samt kalaspresenter. Ja. Plural. För Sonen ska på kalas i morgon också. Såklart...

KRAM!

💗 💗 💗 💗

Inga kommentarer: