============================================================

torsdag 14 december 2017

Julefrid och Juletid



Och årets jultröja presenteras, helt osponsrat och som så många gånger förr, av BonPrix!

Vi har just haft glöggfika på jobbet, och nu blir det några timmars jobb till innan det blir avfärd mot årets julbord. Ser som sagt inte jättemycket fram emot det egentligen, för jag är så slutkörd, men det är ju ändå härligt att hänga med fina kollegor. Får ta det lugnt med maten, så kanske jag slipper ta smärtmedicin i natt...

Kommer dock att sakna att vara i stallet med Dottern ikväll, och att kolla på julkalendern med barnen. Jag missar också 14:e kapitlet i adventskalenderboken "Tomtespelet" som vi läser hemma. Men jag får ju alla andra 23 kapitel, så jag får väl unna Pappan i alla fall ETT...! 😜

Ta hand om er, vänner!

🎅 🎅 🎅 🎅

Inga kommentarer: