============================================================

måndag 29 augusti 2016

Status: Höst

Det var en lång varm dusch som behövdes för att tina upp den här blöta, stelfrusna fotbollsmorsan efter träningen idag!

Det regnade ta mig tusan från precis vartenda håll samtidigt! Stod med paraply och kollade på träningen, men det var väl bara precis uppe på huvudet jag var torr ändå. Usch...

Nu ligger jag i alla fall i sängen under dubbla filtar och har det ganska bra. Kollar in "Night Manager". Helt okej. Inte jättebra, men... Ja...

Maken och Svärmor kollar också, men där nere. Jag gick upp för jag räknar med att somna snart. Genomtrött är bara förnamnet...

Men i morgon blir det bättre väder igen, och så har vi inte en massa stress kring aktiviteter, så jag räknar med att vara piggare då.

God Natt, vänner!

Inga kommentarer: