============================================================

måndag 26 september 2016

Inget besök man vill ha, men vad gör man...?


Men jag tänker banne mig inte hänga upp den stora "VÄLKOMMEN"-skylten och rulla ut röda mattan, det ska ni ha väldigt klart för er, pojkar! Ni kommer objudna och lämnar dessutom en jävla röra efter er! Hade jag inte varit så väluppfostrad hade jag bett er att FARA ÅT HELVETE! Men nu är jag finare än så. Så jag konstaterar bara att ni är här. Att ni gjort ert värsta. Och att ni aldrig mer får komma tillbaka. Ever!!!

Jo. Det är sant. Sonen har hål i tanden... HÅL!!!

Nio år gammal. Världens bästa tandborstar-kille, som aldrig någonsin krånglat med tandborstningen. HAN har fått hål i en kindtand. Det verkar dock som att vi upptäckt det i tid, tack och lov. Just nu har han inte ont av hålet, och jag hoppas och håller tummarna att det fortsätter så tills han ska laga tanden om två veckor.

Jävla skit-tandtroll.
Ingen tycker om er.
Bara så att ni vet det.

Inga kommentarer: