============================================================

måndag 13 februari 2017

Jag. Varje dag.


Nu är jag inte alls unik med min avgrundströtthet i det här mörklagda landet, och det påstår jag inte heller. Jag är bara så rakt igenom dödligt trött på att vara trött. Att inte ha ork och energi att hålla igång en hel dag utan att tappa balansen. Att behöva läsa ord om och om igen för att förstå deras innebörd. Att svälja illamåendet och utan framgång försöka massera bort huvudvärken.

Jag är trött bara.
Trött.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ta hand om dig! Har du kollat upp dina prover? Pth och kalk. Ha en skön ❤dag!

Hafen75 sa...

Tack! :-)

Nej, jag har inte lämnat nya prover sedan i höstas - antar att det är dags snart dock.

Jag blir alltid extra trött under höst och vinter - klarar inte av mörkret - och jag tycker att det blir värre och värre för varje år. Det blev bättre när jag började knapra D-vitamin för något år sen, men i år har det knappt hjälpt ändå tyvärr.

Jag räknar fortfarande iskallt med att det blir bättre bara våren kommer! :-)