============================================================

onsdag 15 februari 2017

Lite om idag. Lite om igår.

God Morgon!

Tillbaka på kontoret igen. Det är skönt på många sätt faktiskt. Visst älskar jag mitt hem och mitt hemmakontor, men jag saknar kollegorna om jag är borta för länge. Jag har så himla bra kollegor! :-)

Idag köpte jag grönt te. Jag ska skippa det svarta teet ett tag och prova grönt. Det ska väl vara ganska bra för kroppen? När man har problem med magen så är ju inte vanligt svart te så jättebra, så jag tänkte prova grönt ett tag. Hoppas att det funkar.

Jag har ju börjat äta glutenprodukter igen. Sakta men säkert. Det går sådär. Jag har haft mer ont i magen på sistone, men jag hoppas att det rör sig med om en övergångsfas. Man måste ju testa i alla fall.

Igår på Alla Hjärtans Dag firade vi med god middag och efterrätt. Jag hade gjort små hjärtegodis-påsar till familjen, och barnen fick varsin tidning i present. Sonen en speltidning med Pókemon-tema och Dottern fick en "Min Häst". De blev jätteglada! Barnen gjorde fina teckningar och fint pyssel, och Maken kom hem med en jättefin blombukett till hela familjen.


Sonen bara: "Åh Mamma... du är så himla bra på att baka...!"
Jag fick krypa till korset: "Tack! Men vet du... det är inte jag som bakat muffinsen. De är köpta..."

😂 😂 😂 😂 😂

Idag ska jag åka och hämta de nya tapeterna, för Maken tänkte börja så smått redan ikväll. Det ska bli så himla kul att se hur sovrummet blir sen!

Ta hand om er!

KRAM!


Inga kommentarer: