============================================================

lördag 18 februari 2017

Lördag och Sportlov

God Morgon!

Då Sonen sovit borta i natt var jag ensam först upp i morse. Dottern och Pappan är ju riktiga sjusovare!

Så jag passade på att vika en massa tvätt. Och dricka mitt morgonte. Nu är det grönt te som gäller ett tag. Ska ju vara bra för magen. Och resten av kroppen. Att meter ballade ur HELT i torsdags tänker jag inte lasta mitt gröna te för, även om jag började dricka grönt te i onsdags... Nä, jag tror att det mer handlar om återförandet av gluten...

Hur som.

Mår bättre idag, och ska försöka ge mig ur på en långpromenad idag. Och så ska jag handla en present. För ikväll ska vi till grannfrun som fyller år.

Nu har de vaknat där uppe! Så jag smiter upp till dem nu!

Fridens!

Inga kommentarer: