============================================================

tisdag 12 september 2017

Positiva Peggy


Den här dagen kommer ju att bli toppen.
Jag känner det i varenda fiber i kroppen.
Verkligen...


1. Sovit som en jävla kratta. Igen. Ösregnet som höll på att gå rakt igenom altantaket gjorde det klippt omöjligt att sova.

2. Jag har ont i kroppen. Feberkänsla. Muskler och leder värker. Jag tror inte att jag är på väg att bli sjuk, men något skit är det. Kanske bara tröttheten?

3. Huvudvärk. Säkert på grund av trötthet det också.

4. Kattjäveln bestämde sig i morse för att sätta sig MITT PÅ BARNENS REGNKLÄDER som jag hade lagt fram, och KISSA!!! Vaffan alltså?!?!? Så i stället för att ha en lugn morgon fick jag i stället ställa mig och städa hallen och tvätta kläder... Stressnivån alltså... Grrrrr.....!!!

5. Regn, regn, regn, regn... Need I say more...?

Inga kommentarer: