============================================================

lördag 16 september 2017

Status: Lördag

God kväll,

Har tänkt att den här helgen ska bli lugn. Jag har varit på fotbollsmatch med Sonen och gjort ärenden inför nästa vecka såklart. Men jag vill bara chilla resten av tiden fram till måndag. Om det går...

Tyvärr är ju tajming inte min bästa gren, så lagom till att jag behöver tvätta maaaaassor inför sjukskrivningen, inklusive sängkläder inför operationen, så pajjar såklart torktumlaren...

Exakt hur jag ska tvätta och torka sängkläder till i morgon kväll, då jag måste sova så sterilt och bakteriefritt som möjligt, det vet jag inte riktigt... Jag får prova att flörta lite med grannarna och fråga om jag får låna deras tumlare...

Förresten! Jag har testat en ny serie på NetFlix - "The good place". Den är helt sjuk, men jag gillar den. Huvudrollen spelas av Kristen Bell. Och jag måste säga att hon går ta mig tusan från klarhet till klarhet! Hon blir bara bättre och bättre!

Hoppas ni får en fin lördagskväll, vänner!  Ta hand om er! Och är ni på västkusten - håll er inomhus! Jag hörde att det är ruskväder på ingång...

Kram!!

Inga kommentarer: