============================================================

söndag 21 april 2019

Söndags-snor och inte min bästa dag i köket...

Det är ju faktiskt helt STÖRT, men i natt blev min förkylning, som kom i tisdags kväll och som jag trodde var över igår, plötsligt ÄNNU värre. Tro't eller ej!

Snorar. Huvudvärk. Tung i hela kroppen. Men fortfarande ingen feber.

Så himla konstigt!

Så idag har gjort i princip NOLL knop. Förutom att jag har plockat i ordning köket. Och bränt åtta kanelbullar till TOTAL oigenkännlighet...

Jo...

Ut ur ugnen kom åtta kolsvarta stenar... 🙄 Alltså... JAG hade ställt in ugnen på typ 70 grader för lite långsam värmning. Någon - och jag säger inte att det var SONEN - kom sen åt knappen och i stället låg bullarna 20 minuter i 225 grader GRILL...

Jaja... Men middagen lyckades jag med ändå... 😂


Men nu ska jag somna till TV'n och ljudet av barnens godistuggande...

❤❤❤❤❤

Inga kommentarer: