============================================================

fredag 19 juli 2019

Semester2019 - nedräkning till urkoppling och avkoppling


Jahaja... Och vad har ni gjort idag då? Själv har jag tvättat, uträttat ärenden och jobbat. Jag har också försökt mig på att packa inför Spanien. Det har gått

KÄPPRÄTT ÅT HELVETTI!!

Nämen jag får liksom ingen riktig ordning alls. Men jag tänker att det nog är ganska bra ändå. För normalt har jag skrivit packlistor och gjort högar och stressat upp mig å det grövsta vid det här laget. Men inte den här gången. Så vem vet... kanske slipper jag stressmage och resfeber...?

😂😂😂

AS IF!!!!!

Nänä... jag lär ligga vaken hela natten i morgon och svettas och bita på naglarna och fundera över hur jag enklast kan komma ur det här och stanna hemma i stället. Tills vi är på väg. Då lugnar allt ner sig. Jag vet hur jag är...

Men hörrni! Nu har vi haft skit-väder nästan hela sommaren - de två senaste dagarna borträknade - och så ska vi till Spanien för sol, värme och D-vitamin. Och vad händer här hemma då?!?!?


Näääädå... jag är inte bitter...!

😂😂😂😂😂

Inga kommentarer: