============================================================

måndag 12 augusti 2019

Första dagen. Och SOPSLUT! 😂

Oh Maj Gadd vad jävla trött jag är nu!!! Första 04.45-reveljen av måååååånga, och shit vilken tuff start...! Men jag tog mig upp!


Men visst var det också skönt att komma till kontoret igen. Träffa kollegorna. Jobba ikapp lite. Nu har jag ju jobbat en hel del under semestern så det är inte oövervinnerligt mycket. Men det är lite rörigt fortfarande... Både i mailen och i huvudet... 😂 Jag fick verkligen tänka efter ordentligt för att komma ihåg portkoden till kontoret när jag kom fram i morse! Hade ju varit snyggt om jag hade stått där, kvart i sju på morgonen, och inte kommit IN! 😂

När jag kom hem märkte jag direkt att jag var den där tråkiga, vresiga, trötta Mamman igen... Den där jäkeln jag trodde att jag hade lämnat på andra sidan av semestern. Jag gillar inte mig själv då... Måste andas lite. Och vila.


Och sen drar jag till Sonens fotbollsträning och passar på att träna lite själv. Sen är jag nog tillbaka igen. 👍🏻

Då var HT-2019 igång på allvar då!
Hepp!

💜🧡💛💚💙❤

Inga kommentarer: