============================================================

måndag 19 augusti 2019

Går det eller går det inte...?

Det är bara andra veckan efter semestern, och jag funderar allvarligt på om det här kommer att hålla... Det här med att gå upp 04.45 alltså.

Jag får inte ens 6 timmars sömn, eftersom det är svårt för mig att somna före 23. Det tar ett tag att komma i säng och att varva ner. Och med så lite sömn blir backloggen på sömnkontot snabbt för stort, och kroppen tar slut.

Anledningen till de tidiga morgnarna är ju att jag ska kunna jobba 100% och ändå hinna hem till läxor, aktiviteter och middag. Med det här schemat är jag hemma, om tågen går som se ska, ungefär 16.15.

Jag måste fundera på om jag kan styra upp och styra om på något sätt. För jag vet fan inte hur länge till jag kommer att orka detta...

😴💔😴💔😴💔

Inga kommentarer: