============================================================

tisdag 13 augusti 2019

Sakta men säkert , men också i raketfart

Det går... jag vill säga "framåt" men känner rent spontant att det är en monumental lögn... För även om det såklart ganska snabbt känns som att man inte haft semester alls när man kommit tillbaka till jobbet efter sommaren, så är det ändå bra jäkla segt att komma igång igen... Framför allt att bara sätta alla rutiner i vardagen. Få allt att klicka, liksom. Men det kommer väl...

Det jag i alla fall kommit fram till är att jag MÅSTE få till ett mer regelbundet träningsmönster än vad jag haft på sistone. Jag var väldigt bra på att promenera och springa förut, men sedan jag bytte jobb har jag haft svårt att få ihop allting. Men med lite smart planering hoppas jag på bättring!

Men idag blev det en kvick kvällspromenad i alla fall. Tillsammans med Loppan. 😍



Och i morgon går hon tillbaka till Fritids igen... Sommarlovet är slut för denna gång... 😢 På måndag börjar HT-2019 på allvar, och vi håller tummarna för att allt flyter på som det ska. Barnens skola skall renoveras, så de kommer att få gå i externa paviljonger de kommande åren. Och Dottern byter inte bara klassrum och byggnad - hon får också ny lärare. Och Sonen ska börja få betyg.

Herregud... Vart tar tiden vägen...?

💜🧡💛💚💙❤

Inga kommentarer: