============================================================

söndag 18 augusti 2019

Uppladdning. Urladdning. Nedläggning.

Sista lediga dagen före skolstart. Barnen är exakt NOLL pepp på att gå tillbaka till skolan. Möjligen kul att träffa kompisarna igen - de som de inte hänger med ändå på ledigheten - och ha rast. Men i övrigt är de båda två ganska o-pepp.

Därför tänkte jag att vi i morgon ska fira lite när jag kommer hem. Kanske att de får någon present eller något. Vi får se vad jag hittar på. Och vad jag hinner med...

Dagen idag har i övrigt ägnats åt städning. Inne och ute. Jag fick hänga med Maken till Tippen och styra upp lite. Han höll på och rensa garaget och behövde slänga lite. Och jag fick såklart hålla lite utbildning för honom samtidigt.

Jamenherregud - karln hade ju lagt KUVERT i pappersinsamlingen!!!

😂

Sen kom en av Makens kollegor och dennes hustru hit och fikade. De kollar på hus ute hos oss och hade flera visningar inplanerade. Superkul!

Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Efter att kollegan åkt iväg dröjde det inte länge förrän Maken kände sig "lite konstig i kroppen". Kort därefter var jag en snabbis på ICA, och då ringde han och sa - "Alltså... jag började må jätteilla. Och sen spydde jag!"




Kanske är det en reaktion på något han ätit. Kanske är han magsjuk. Det blev visserligen ingenting mer, men det har ju hänt att magsjukan betett sig så också. Så vi får avvakta och se.

Och på grund av det ligger jag nu nerbäddad i soffan i vardagsrummet och inväntar John Blund.

 Jamen inte FAAN tänker jag ligga i sovrummet och dela flås med magsjukan om jag inte måste...!

Fridens, vänner! Nu laddar vi för skolstarts-vecka, toppat med magsjuka då om vi har riktig otur...

Håll en tumme eller två för oss...!

🤞🤞🤞🤞🤞

Inga kommentarer: