============================================================

onsdag 19 februari 2020

Jobb-sportlov snarare än sportlovs-jobb

Sportlovs-jobbar-onsdag idag då...

Det går rätt bra tycker jag. Trots att det allt som oftast råder full fritidsgård här...

Ikväll har Dottern tjejkväll här med två kompisar. Middag. Spa. Snacks. Film. Fnitter. Övernattning. Mys. ♡


Det bästa med att jobba på hemmakontoret, förutom sovmorgonen såklart, är ju att jag får äta mys-frulle tillsammans med barnen. Vi har lyxat till det med varm choklad, marshmallows och grädde. Så gott! Ibland...


Idag tog jag med mig barnen till lokala centrumet och tog en fika. Jag var så sjuuuuukt trött att jag tänkte att jag behövde kaffe. Tills jag insåg att den till typ 87% består av varm mjölk... Zzzzzz.....



Nu ligger jag bara här och väääääntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag utan att skämma ut Dottern alltför mycket kan säga åt tjejerna att gå och lägga sig...

PÖSS!!

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: