============================================================

fredag 29 maj 2020

Äntligen fredag




Snart, snart, snart ska ni se att jag kan sitta så här, med raka ben och rak i ryggen som jag gör på bilden, men utan att det gör monsteront på baksidan av låren...! Jag är sååååå jäkla stel!!! Tur att jag har börjat stretcha varje dag, för det här är faktiskt rent tragiskt, detta. När jag började kunde jag absolut inte sitta så här, så man får ju vara glad för det lilla. 😂

☆☆☆☆☆☆☆

Idag trotsade jag Corona-oron och drog både till Apoteket och till lokala ICA-butiken. Behövde kompletteringshandla lite. Och så behövde jag köpa solskydd - nu kommer ju som en har jag hört! 🌞 Ni som minns, ni minns. Men förra året när vi var i Spanien (känns som en helt annan livstid...) brände sig Sonen så illa att han verkligen behöver skyddas i år. Jag har köpt en UV-tröja och så blir det solskyddsfaktor 50 nu. Banne mig!

Jag hämtade också ut lite kläder jag beställt till mig. Har dock inte provat än... får hoppas det passar. Jag är så dålig på att faktiskt skicka tillbaka kläder när de inte passar...

☆☆☆☆☆☆☆

I morgon är det fotbollsmatch igen för Sonen. Hemmaplan, så det är skönt. Vi får se om jag kollar - det beror ju på hur många vi blir. Restriktioner och allt det där...

Och på söndag är det Mors Dag. Vi lär väl inte fira sådär jättemycket kan jag tro. Men jag åker nog upp till graven och hälsar på Lilla Mamma. Det var längesen nu. Och jag känner ett sånt jäkla mörker i mig ibland att jag nog behöver Lilla Mamma lite...

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: