============================================================

fredag 22 maj 2020

Dagen i bilder

Start: Femman uppe i spåret.
Superskönt!


Vid lunch satte jag mig med Sonen ute i solen. Vi snackade om allt och inget. Viktigt och oviktigt. Och jag ÄLSKADE det! ♡


När jag hade jobbat klart för dagen drog jag fram hängmattan en stund.


Nä. Vi är kanske inte RIKTIGT där än, vädermässigt, men det var helt okej.

Till middag blev det nötytterfilé från köttlådan...


... och till det en liten pava rött! ♡


På kvällen kom hemleverans av kläder till barnen. Och Katten flyttade in DIREKT!


Sen eldade vi lite.
Och grillade marshmallows. 


Och nu kollar vi in veckans avsnitt av "Robinson". Och jag har gått över till...


... alkoholfritt!!

Nu laddar vi för helg.
Lugnt och skönt.
Inga måsten.
Bara ledigt.
Och njuta.
Och jag SKITER I att det enligt alla prognoser ska regna...!!!

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: