============================================================

lördag 23 maj 2020

Kickstart lördag


Nämen jag lever tydligen i någon slags anti-gravitations-zon om natten, eftersom mitt hår utan någon som helst ansträngning kan bete sig så här när jag vaknar...

😂😂😂😂😂😂😂

Själv tog jag en rask promenad till lokala centrumet (1 timma tur och retur) för att köpa ett nytt SD-kort till telefonen. Men de hade inga. Så jag fick vända hem med oförättat ärende. Jaja... en bra promenad blev det ju i alla fall.

Och just nu sitter jag hemma i soffan. Med katten som enda sällskap. Dottern drog till en kompis, och Maken tog med Sonen ut till frisbee-golfen. Fick plötsligt hela huset för mig själv...? Whaaaaaaat?!?!

Ha en fin helg, vänner!!

❤❤❤❤❤❤❤

1 kommentar:

Bloggande4barnsmamma sa...

Haha! Låter nästan som min dag! Hoppas du njuter lite egentid!