============================================================

lördag 4 juli 2020

Lite om idag. Men mest om igår faktiskt.



Johooorå! Jag klämde milen igår morse. Lång, lång, låååååång promenad! Jag var alldeles mör i både fötter och knän sen... Men så skönt! Jag hann lyssna på ett avsnitt av nya podden "Svenskarnas historia", senaste avsnittet av "P3 Dokumentär", samt att jag började lyssna på Therese Lindgrens sommarprat.

Sen blev det jobbe jobbe jobbe ett tag, och klockan ett hade vi videokonferens med jobbet. Lite sista avstämning inför sommaren liksom. Katten låg och ormade sig bakom datorn hela tiden, och jag fick ta mig tusan svårt att hålla mig för skratt... 😂


Sen var det dags för KÖÖÖÖÖÖÖTT-kväll igen. ÄNTLIGEN!!

Vi skulle ju ha detta i mars, men på grund av Coronan ställde vi in. Men nu kunde vi ju sitta utomhus och på en stor tomt, så det kändes ändå ganska okej.

Och SOM jag saknat dessa kvällar! Fina vänner, god mat, bra snack och glada skratt. Allt i en salig blandning. ♡

Vi var kvar ända till midnatt, och sen gick vi hem. Vi bor så nära så vi var hemma på fem minuter. Max.



Vi kom i säng så sent, så alla tog sovmorgon idag. Jag sov rätt uselt generellt under natten, men ändå hoppade jag högt och flög upp ur sängen när jag såg att klockan hade hunnit bli 10.28!!!

Eftersom det regnat i princip hela dagen har jag bara ägnat mig åt städning, tvätt och lite jobb. Och när solen till slut tittade fram tog vi en promenad hela familjen.

Och nu sitter jag här, trött ända in i själen, och väntar på middagen, som idag fixas av Maken. ♡

Antar att vi hittar någon film att somna till sen....

Hoppas att ni har en riktigt fin helg!

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: