============================================================

söndag 2 augusti 2020

Dag 16: Un poco eftersläpning, tycks det

Söndag.

Vi har haft noll planer idag. Jag har tvättat en del. Fortsatt röjandet av övervåningen. Spontanfikat ute på altanen med vänner som poppade förbi. Lite så.

Vi tar det lite som det kommer just nu, helt enkelt. Det är väl ungefär vad jag orkar med just nu. Så jäkla trött! Är det semestern som kickar in? Det brukar ju ta ett tag att varva ner...

Igår gick vi förbi ett par kompisar och kollade lite hur arbetet med deras hus gick. De har köpt ett jättegammalt litet hus, som behöver massor av kärlek. Det hela slutade med att vi bestämde att vi skulle tillbaka efter middagen, för att bara snacka lite skit och umgås. Mycket trevligt!




I morgon ska ju värmen komma tillbaka igen! Yey! Planerna för mig blir en lång härlig promenad på förmiddagen, och på kvällen ska vi köpa med oss middag och äta på stranden tillsammans med en annan familj. Däremellan blir det lite som det blir. Orkar jag röja - topp. Orkar jag inte - so be it. 😊

Och i veckan som kommer drar fotbollen igång igen. Tre träningar under veckan, och sen match hemma på söndag. Kul! ⚽️

Stallet drar igång ytterligare en vecka senare. Sen är det banne mig skolstart igen. Höst! Jag är ICKE redo för det!




Inga kommentarer: