============================================================

torsdag 17 september 2020

Dagens

Så... jag gick upp 05.00 för att ta mig till Kungliga Hufvudstaden och kontoret.


Nu i pandemi-tider tänkte jag att man faktiskt inte bara kommer undan med att låta väskor uppta ett helt säte - det till och med rekommenderas!


Nu åkte jag ju väldigt tidigt - 06.10 - så det var inte alltför trångt på tåget. Ärligt talat var det nästan TOMT ganska länge.

Nu hindrade ju inte det människor från att trots alla tomma platser väja att sätta sig praktiskt taget I MITT KNÄ!!


Jaja.... Jag kom i alla fall fram till Gamla Stan till slut. Vackra, fina Gamla Stan! ♡ 


Jag satt alltså i möte från 9.30 till 16.30. Utan avbrott. Det var ett bra möte, absolut. Men när vi packade ihop orkade jag inte ens tänka på hur jag skulle ta mig från konferensrummet till min kontorsplats... 😴

Tur att kontorets energidrycks-förråd var påfyllt med en favorit!


Väl hemma igen inväntade vi Dottern från stallet och Sonen från fotbollsmatch (de vann med 7-3, Sonen gjorde två mål) och sen blev det köpe-middag... jag ORKAR inte något annat idag...!!


Mötet fortsätter via telefon i morgon, och när jag stänger igen datorn är det JAG som korkar upp vinet!

HERREJÄVLAR vad jag är värd det efter de här veckorna! Holy Shit...!

Men för nu tar vi några Alvedon mot den bultande huvudvärken och hoppas på en lugn natt...

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: