============================================================

onsdag 30 september 2020

Dagens

Idag har jag varit ledig halva dagen ungefär. Jag jobbade i morse och sen på eftermiddagen. Men mitt på dagen var jag och Maken i Kungliga Hufvudstaden på lite ärenden.

Det blev en riktig kalasdag vädermässigt, så vi passade på att promenera till Stadshuset efter en MAKALÖS räkmacka på Kungsholmen.



Mackan kostade sin vikt i guld - 190 kronor - men var också sjukt god! Gjord på hembakat surdegsbröd, och med huuuuuur mycket räkor, ägg och majjo som helst!

Men ärligt talat... Vi hade kunnat köpa EN macka och dela på. Det var så mycket mat att vi båda fick kämpa för att få i oss ens hälften... 😂









Men Guuuuuu vad fin Drottninggatan blivit!!

☂️💜☂️💜☂️💜

Hemma och efter jobbet bjöd vi över grannarna på lite kaffe i sommarvärmen. Grannfrun fyller år idag så vi hade köpt en flaska bubbel och gjorde en presentpåse med dricka, ostar, kex, charkisar och vindruvor.

Men nu har vi just avslutat middagen, och vi ska gå en liten promenad och få lite luft. Vi har visserligen redan gått vääääääääldigt många steg runt Kungliga Hufvudstaden idag, men jag behöver frisk lantluft!!! 😂

♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: