============================================================

onsdag 20 januari 2021

Dagens Dag

 


Nu ska vi inte på något sätt haka på Biden-är-Messias-tåget här, men visst 17 kan vi tillåta oss att vara glada att den värsta presidenten i mannaminne nu klivit av och förhoppningsvis förpassas till historien som just det?

På ett sätt är det ju så jävla korkat det han gjort nu sen valet. För han måste ju rimligen gjort NÅGONTING bra under sina fyra år, men det försvinner ju i all jävla gegga. Har han inte folk omkring sig som kan ge honom vettiga råd? Eller har han sparkat alla dem...?

Jaja... nu har det nya teamet Biden&Harris verkligen mycket att ta tag i. Och förväntningarna är nog orimligt och orättvist höga, om jag får gissa...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Här hemma gäller i alla fall delvis distansundervisning för Sonen, och på onsdagar är han hemma hela dagen. Så idag bestämde jag att vi skulle ha lunchdejt han och jag.

Så när han kom ner till lunch hade jag dukat upp med plättar, sylt och grädde. Och så åt vi framför gamla avsnitt av "Family Guy", och skrattade ikapp. Så himla mysigt!


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Idag har jag för övrigt varit som en jäkla Duracell-kanin.

Jobbat järnet. Fixat myslunch. Åkt ut på jobbärenden. Städat båda toaletterna. Lagat middag. Och dessutom stack jag ut i stugan nu ikväll och körde ett styrkepass igen! 💪

Av alla övningar jag gör gillar jag nog rodden mest av allt... ♡


Men nu tar jag och loggar ur för idag!

Ta hand om er!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: