============================================================

lördag 23 januari 2021

Dagens

 
Det var SOOOOOL idag!!!

Jag hade tänkt använda stora delar av dagen till att städa, men när solen kom fram drog Maken med mig ut på en promenad i stället. Mycket bra byte!

När vi kom hem smet jag ut i stugan och körde ett pass i hemmagymmet igen - fjärde passet på en vecka! 💪

Det känns skönt att jag lyckas hålla i och fortsätta träna. Jag har ju som bekant svart bälte i undanflykter, så det är faktiskt sjukt bra jobbat av mig, måste jag säga...

Efter promenad och träning blev jag så himla trött så jag bara sjönk ner i soffan och orkade ABSOLUT ingenting mer...! 😂

Eller... jo... jag orkade kanske, eventuellt klicka hem lite kläder till mig...



Nu väntar middagen i ugnen, och sen planar jag nog ut i soffan. Jag sov så BRUTALT illa i natt. Vet inte varför egentligen. Jag låg och stirrade ut i mörkret. Snurrade. Slumrade. Vaknade. Fortsatte stirra i taket... Jävla hjärna att inte kunna bara fakking KOPPLA AV!!!

Ta hand om er!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: