============================================================

onsdag 28 juli 2021

Dagens

Nu syns det ju inte i det här fantastiska ljuset, men mitt ansikte har alltså antagit samma färg som tröjan jag har på mig. För den intresserade heter den Dark Peach.

Jomen nu är det ju på det viset att The-Mother-Of-All-Oväder tydligen är på ingång här och tänker avsluta sommaren, så idag har vi försökt att Carpa the F*king HELL utav den här dagen. Så jag har badat och legat i hängmattan en del. Inte alls hela dagen, för jag har hunnit med att sitta i skuggan under äppelträdet en stund, och dessutom har jag jobbat i två och en halv timma, men helt uppenbart var det tillräckligt med sol för att ge mig en inte jätte-charmig ton av... ja... Dark Peach, helt enkelt.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Nu planerar jag några dagar av stök på insidan av huset, medan regnet gäller utanför. Lite städ. Lite tvätt. Lite röj. Men jag planerar också lite shopping. Dels till mig själv, men framför allt till barnen. De behöver nya skor och en hel del nytt inför skolstarten, som bara ligger tre veckor bort nu. Shit vad tiden går...! Sen skulle.vi behöva förbi IKEA också, men med tanke på hur smockat det varit på parkeringen där de senaste gångerna jag körtbä förbi så vette 17...

Vi avslutade hur som helst den här dagen med lite bubbel och babbel hos grannarna. Mycket trevligt!

Ha det bäst nu - och håll er undan blixten!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆






☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde först att du satt helt nude 😁 Ser att du fyllt år så grattis i extraskott!

Hafen75 sa...

Haha! Nejmen det ska vi inte utsätta världen för! 😂 Tack för Grattis! 🤗