============================================================

måndag 2 augusti 2021

Välkommen Augusti!

Nu har vi verkligen nått sensommaren. Svalare kvällar, men också svalare nätter. Kanske blir svenskarnas nattsömn något bättre nu...?

Jag vill absolut inte att sommaren ska ta slut ännu. Jag är INTE redo för höst.

Idag har jag ägnat OHEMULT mycket tid i bilen. Jag gick upp 05.00 för att köra Sonen till dagens disc-golf-tävling. Vi landade där 06.45. Sen åkte jag hela vägen tillbaka hem för att direkt dra och handla och sen åka hem och städa lite. Klockan 13.15 åkte jag tillbaka till tävlingsbanan och hämtade upp Sonen. Halvvägs hem fick vi dock vända och köra tillbaka igen... Sonen hade visst vunnit någon utlottning av en valfri disc också så... vi vände. Allt som allt tog det TRE TIMMAR innan vi var hemma...! Och då var det bara att duscha och börja med middagen - vännerna var på ingång.

Det blev en lång men mysig dag. Vi satt ute och åt grillat. Vi pratade om livet, och vi pratade om döden. Barnen badade, kastade disc, kickade boll oxg skrattade. Vi tog igen massor av tid som Coronan stulit.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡





♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jo! Förresten! Nämnde jag hur det gick för Sonen på tävlingen...?

Han kom trea!!!



JÄKLAR VAD DU ÄR BRA!!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: