============================================================

lördag 18 september 2021

Dagens

Efter att knappt sovit något natten till torsdag - på grund av resfeber, och knappt sovit något natten till fredag - på grund av sen kväll med kollegor, tänkte jag att natten till lördag blir MIN natt.

Jag hade dock glömt att jag skulle upp 05.15 för att få iväg Sonen till disc-golf-tävling...

Så ja. Jag är trööööööööött idag.... 😴

Men trots det var jag och Dottern ute på ärenden hela förmiddagen. Och vid 16 cyklade vi hem till goda vänner där vi blev bjudna på taco-middag.



Trevligt och många goda skratt som vanligt. ♡

I morgon ska jag städa, tvätta och jobba lite. Dessutom skulle jag behöva veckohanlda lite också. Men den middag hos min Lillebror som var inplanerad i morgon blev tyvärr inställd. Vi hade sett fram emot att ses, så det blev lite besviket här hemma...

Så vi valde att väga upp den trista nyheten med att boka bord på Pinchos, så i morgon blir det barnvänliga tapas, sockriga godis-drinkar och galen cirkus-inredning.

Jag kommer att vara mer död än levande på kontoret på måndag efter de här dagarna... 😂

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: