============================================================

måndag 20 september 2021

Pluspoäng

Som ni minns hade jag satt ihop ett litet quiz till konferensen i förra veckan? Framför allt gjorde jag ju det för att min kollega som ALLTID ordnar alla kul aktiviteter och tävlingar ALDRIG själv får vara med och leka, och därför tyckte jag att det var hög tid att hon fick det.

Tyvärr kunde jag inte ta med mig vinsterna på flyget, så det fick vänta till idag när jag skulle tillbaka till kontoret.

Vinnarna fick varsin liten flaska bubbel.



Nu vann ju fixar-kollegans lag, så jag såg till att pimpa hennes flaska EXTRA mycket och såklart i AIK-färger. ♡

Sen hade jag ju också sagt att oavsett hur det gick så skulle fixar-kollegan få ett hederspris, som tack för alla gånger hon sett till att vi andra fått ha kul.

Och då blev det ÄNNU mer AIK-tema...



Nejmenalltsåsnälla...! Koffein- och sockerfri funktionsdryck signerad självaste Alexander Isak! Kan det ens BLI bättre?!

Men TRO inte att jag lät det förlorande laget gå lottlös! Jag gav dem alla varsin Loser-Lolipop, med personliga peppiga meddelanden, för att de skall hålla modet uppe, trots förlusten.



Jag känner själv att jag drog in jääääääävligt bra med pluspoäng hära! 😉

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: