============================================================

tisdag 28 september 2021

SM i Sämsta Selfies

Man är ju ingen influencer. Så är det. Mina selfies tas inte i full film-sminkning, med stativ, i studio och med proffs-utrustning. De tas på armlängds avstånd med en mobilkamera som ärligt talat sett bättre dagar.

Och det är ju lite synd när man med sin selfie SKULLE KUNNA influera till...

... användande av reflex nu när mörkret faller.



... eller som ibland - okej, ofta - när man ser folk som tränar och är så jävla snygga och man ba: YES! Jag ska också träna och jag ska också inspirera med min tränings-selfie.



Nä... Keep your day-job, känner jag väl rent spontant...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


2 kommentarer:

Anonym sa...


En bra influenser med viktigt budskap!

Min tonårsdotter visade upp en influenser som firade sin födelsedag med Lingerie Party. Fine alla får göra som de vill. Vill man springa omkring i raffset med sina vänner på sin egen födelsedag så ska man göra det. Men 300 bilder som inte säger något direkt än att visa upp olika vinklar av tuttar och rumpor i spets.

Visserligen fint och jag kan gilla yta också. Har haft mina guilty pleasures med dokusåpor. För det kan vara fascinerande.

Jag ska visa min dotter din blogg och säga att här finns en perfekt kvinna. Perfekt för hon är som hon är, stark som kan visa sina svagheter men även snygg med humor! Det är en influenser det.

Hafen75 sa...

Men... alltså... nu blev jag så himla rörd! Vilken fin kommentar! Och vilken fin komplimang! Tack snälla du! Du gjorde min dag! ♡

Ja du har rätt - vi är väl alla influencers på ett sätt...Vi får göra vad vi kan med det vi har helt enkelt. :-)

Ha en fortsatt fin vecka! ♡