============================================================

fredag 24 september 2021

Status

Just nu är jag så sopslut - både fysiskt och mentalt - att jag inte riktigt vet om jag ens orkar stå upprätt.

Så ni får ursäkta. Men mina inlägg kan nu bli ännu mer osammanhängande än förut. Men det får ni bara ta.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆



Så min nacke har sedan några månader tillbaka fått lite problem. Ingen stor grej alls. Det bara smäller till när jag vrider på huvudet. Och det knastrar i nacken när jag rör mig. Men annars så är allt precis perfekt.

Nämen allvarligt...?! Vad gör man när en nacke börjar bete sig så här? 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

I förrgår var det förresten "unnsdag" - och jag unnade mig att köpa biljetter till en konsert i vinter!




Det här blir väl fjärde gången jag och min vän M går och kollar på The Script och jag ser SÅ mycket fram emot detta!

Vi var på väg till Köpenhamn i mars 2020 då de skulle spela där och inte i Stockholm, men bara dagar innan konserten skulle äga rum stängde världen ner.

Så lite revansch nu då!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

I natt sov jag för övrigt så OHEMULT uselt så jag började nästan gråta när alarmet brände av. Dels var det väl stormen utanför fönstret, dels var det väl aaaaaaaningens för varmt. Men framför allt var det den JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA katt-fan som höll på och jobbade sig hela natten. Pep och hoppade upp i sängen och pep ännu mer och sprang omkring och FAAAAN och hans moster!

Hade jag haft mindre sinnesnärvaro, och hade han inte varit så söt som han är, så hade jag nog slängt ut honom...

Så tröttheten idag visste fan inga gränser... om vi säger så...


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: