============================================================

söndag 23 januari 2022

Dag 23: Vad... händer...?

I höstas när restriktionerna släpptes och livet kändes lite lättare igen, så köpte jag konsertbiljetter till The Script på Berns i Stockholm den 27feb.

Sen kom senhösten, vintern och Omikron. Nu vet jag knappt om det ens BLIR någon konsert.

Så jag gick in och kollade på deras hemsida om de gjort någon ändring.



Nämen det ser ju bra ut. Men... kanske bäst att kolla med Ticketmaster också? Där jag köpte biljetterna?



Jomen det ser ju bra ut detta!

Men... Så kollar man eventkalendern hos Berns och... Det första evenemang de lagt in är 28feb. Och det är ABSOLUT inte The Script...



Såatte...

Är det jag som är helt dum i huvudet?
(svara inte på det)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: