============================================================

onsdag 26 januari 2022

Dag 26: Flushed....



Asså jag är VERKLIGEN inte mitt bästa och fräschaste jag just nu. Det har varit - och är fortfarande - en tung period, som gjort att jag är helt slutkörd. Totalt urlakad.

Jag kände en kort stund idag att "jomentamigfan... jag tror jag ser slutet på det här nu..." men eftersom jag inte är HELT dum i huvudet (nej!) så insåg jag ju att det naturligtvis inte är så enkelt...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Jag har förresten fortfarande kramp i tummarna av allt hållande. Jag har tid för tredje dosen nu på tisdag och vill ICKE bli sjuk och missa. Vi KOMMER ju att åka på't, men tänker att det vore najjs att hinna få sin booster först. Men skulle vi ha en vadslagningspool skulle det bli ganska dåliga odds på just "blir sjuk före tisdag", om man säger så.

Jävla pandemi!

Fyfan så less jag är på skiten!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Förresten känns det som att det mesta är rätt sugigt just nu.

Restriktioner förlängs.
Kaos överallt.
Ryssarna rustar för krig.

Idag såg jag att Ann Linde kept it real.



Lite uppfriskande ändå med politiker som inte skräder orden och liksom bara säger det som alla ändå tänker.


Hörrni! Bäst att gå och sova bort lite mer av livet känner jag.

Ta hand om er!
Och ta hand om varandra!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: