============================================================

lördag 21 maj 2022

Jahopp

Jag vet inte riktigt hur det hela gick till men jag hade planerat middag och film-mys med barnen, då Pappan jobbar kväll. Men så skulle Dottern iväg och äta middag och hänga hos en kompis. Så det blev bara jag och Sonen. Men så ringde en av hans kompisar och bjöd med honom till en av de lokala pizzeriorna. Såatte... 

Det blev Ensam-middag framför SVT-dokumentär om Bröderna Marx! ♡




Jag har hållit igång hela dagen och röjt ur ett antal skåp och lådor i köket inför renoveringen. Herre-Jävla-Gud vad mycket skit vi har!!! Prylar och pryttlar och grejer och jox och fan och hans faster! Allt kommer ju inte att sparas såklart. Men vad sjukt att man bara år efter år fyller på alla skåp med allsköns prylar, men inte kastar saker! Hela bänken i köket - den som normalt är ganska renstädad - är FULL av gamla koppar, ljusstakar, sladdar och skit. Jag har fyllt två gigantiska lådor bara med verktyg och prylar som borde ligga i garaget snarare än i ett köksskåp. Fyfan säger jag bara!

Skönt att jag i alla fall kan se på BILD hur det såg ut innan jag började röja skiten...! 😂


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: