============================================================

lördag 25 juni 2022

Tajming är ALLT

Daglig huvudvärk.

Det som började redan i höstas, och som läkarna menade är spänningshuvudvärk, blir inte jättemycket bättre av att

a) renovera

b) det är 30-grader-skuggan-värmebölja

c) renovera i 30-grader-skuggan-värmebölja

Så jag vet inte, men tajming är.väk kanske inte vår absolut stakaste sida, verkar det som... 😂

Jag dricker vatten. Massor av vatten. Och jag tror att det hade varit värre om jag inte gjort det. Men det tar tyvärr inte bort problemen helt. För som sagt - även om en del kommer av den tryckande värmen, så är stora delar av värken fortfarande att härleda till nacken. Så. Då blir det jobbigt.

Vi kämpar på här. Det blir mer och mer kaos för varje dag. Snart har vi ingenstans att hålla till alls, utom i badrum och sovrum - och knappt det ens en gång! 😂






Men snart - eller i alla fall till hösten hoppas jag - är det ordning här igen!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: