============================================================

torsdag 30 mars 2023

Dagens

Igår var jag som planerat tillbaka på kontoret. Jag skulle ha viktigt budgetmöte med cheferna och sen hade de också bokat in det årliga medarbetarsamtalet direkt efter det. Så det var en körig dag igår, må jag säga!

Men jag var aldrig orolig för medarbetarsamtalet egentligen. Jag vet att det låter störigt men jag var aldrig orolig eftersom jag vet att jag gör ett bra jobb, och det föreligger inga konflikter eller konstigheter eller så. Ganska straight forward egentligen alltså.

Däremot tycker jag att såna där möten är jobbiga ändå för det ÄR jobbigt att sitta i ett möte och prata om sig själv. Det är obekvämt och onaturligt. Men det är viktigt.

Idag har jag bara jobbat hemma som vanligt. På jobbet har de ikväll haft en AW med avtackning av en konsult vi haft inne. Jag fick hoppa över eftersom jag inte fick ihop tiden. Förutom jobb och allt vanliga pusslande är det en del att fixa inför helgens resa också. Tack och lov lyckades jag och Sonen få tag i nya skor till honom igår - det blev ett par rejäla hiking-skor med Gore-tex som förhoppningsvis ska hålla tätt och ge bra stöd.

Planen är att komma iväg hemifrån ungefär 05.30 på lördag så allt måste verkligen gå smidigt!

Sen har Kidsen påsklov nästa vecka. Jag hade tänkt försöka vara ledig onsdag & torsdag. Det beror lite på hur allt går på jobbet, det är ju månads- och kvartalsslut och det kräver sin insats. Men förhoppningsvis! *hållertummarna*

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: