============================================================

lördag 1 april 2023

☆ Norrköping Dag1 ☆

Nä. Det var INTE roligt att kliva upp 04.30 i morse. Det var däremot plågsamt. Dels var jag ju såklart VIDRIGT trött. Men jag hade dessutom haft en natt av magknip och toabesök i omgångar, så jag var rejält orolig över om jag skulle kunna åka iväg alls.

Men 05.38 rullade vi ut från garageuppfarten och sen hade jag nerverna utanpå ganska länge innan magen lugnade ner sig.

Vi lämnade Storebror hos hans kompis, som han tävlat tillsammans med idag. Han ska också sova där i natt och de hänger ihop även i morgon på Team-dagen, så vi får inte se honom förrän vi hö tar honom för hemfärd i morgon eftermiddag! Jobbigt... men bra för den här Höns-mamman.

Jag och Lillasyster har hängt i Ingelsta Shopping och på butiken Eko innan vi fick tillträde till rummet.

Nu chillar vi. Är så PANG-trött så jag typ mår illa så det är jätteskönt att vi båda bara vill vara liksom. Jag ligger och lyssnar på podd och hon sitter i soffan och ritar. Om nån timme eller två drar vi och köper med oss lite middag tillbaka till rummet. Plock-sallad har vi bestämt. ♡

Här lite bilder från dagen, so far.









♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: