============================================================

söndag 21 december 2014

Fjärde Advent

Igår kväll började jag och Maken att titta på "Walking Dead" på NetFlix. Vi såg bara ett avsnitt, så än så länge har jag ingen direkt uppfattning om serien. Jag gillar ju inte zombie-historier normalt, så... Ja, vi får se...

Hur som helst, kvällen slutade i lite katastrof för mig, eftersom jag behövde ta inte mindre än TVÅ Citodon innan jag gick och la mig. Jag har fortfarande ont, men det är bättre. Vet inte varför jag fick ont, men jag gissar på Julmusten jag drack på kvällen... :-(

Nu på förmiddagen har jag varit nere på centrum och kompletteringshandlat lite. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Maken är ute och eldar i badtunnan. Vi får hit gäster vid halv tre. Så hoppas jag att jag blivit av med värken i magen. Ska ta en Citodon till tror jag. Vågar inte ta två. Jag blir som bekant lite smått hög då...

Pöss!!

Inga kommentarer: