============================================================

onsdag 15 juni 2016

Veckans Onsdag

God Morgon!

Jaha... och på grund av magpaj så ska jag prova att INTE äta ägg till frukost ett tag. Idag blev det laktosfri KESO, äpple, russin, valnötter och lite honung. Det var godare än jag hade förväntat mig. Nu hoppas jag att jag ska slippa få ont i magen idag. Håll tummarna! :-)

Men alltså - hörde ni om den där tvååriga pojken i Orlando som blev neddragen i en sjö av en alligator? Inne på Disneyworld's område, om jag förstod det hela rätt. Pojken hade vadat i vattenbrynet när alligatorn gick till attack, och pappan hade - tydligen förgäves - försökt att rädda pojken ur alligatorns käftar. Men FATTA den föräldraångesten!!! HERREGUD!!! Nä... usch... om något skulle hända mina små troll skulle jag inte veta vad jag skulle ta vägen....!!! :-(

Jag tog förresten lite fina bilder på barnen igår - i vårt nyrenoverade uterum. Kolla in de här smilfinkarna! :-)


Ikväll ska jag orka med att träna hade jag tänkt. Sen kan jag tyvärr inte träna på lunchen i morgon, eftersom jag inte jobbar hemma då, så planen är att försöka ta mig ut sviiiiiiin-tidigt i morgon bitti och springa eller något. Och med sviiiiiiin-tidigt menar jag typ halv fem/kvart i fem... Tror ni jag fixar det...? Det känns tveksamt redan nu, kan jag säga. Och jag gissar att torsdag morgon kommer det att kännas ännu mer tveksamt... ;-)

Men nu behöver jag jobba på här - mycket att hinna med som vanligt...

FRIDENS, vänner!

Inga kommentarer: