============================================================

fredag 22 september 2017

Status: Sjukstugan fortsätter

Jahaja... Det gick inte jättebra på Sonens utvecklingssamtal igår. Jag hade ganska ont, så jag tog smärtlindring innan jag tog en långsam promenad till skolan. Det borde jag, så här med facit i hand, nog inte ha gjort.

Jag blev väldigt påverkad av tabletten. Det blev så illa att jag i slutet av mötet fick en svimningsattack och fick hänga ner huvudet mellan knäna. Sen fick jag försöka lägga mig ner på golvet. Det gick ännu sämre, för min hals gjorde ont av läget. Och då höll jag på att kräkas i stället.

Lyckades ta mig till en personaltoalett och efter ett tag lättade det. Sen gick jag hem. Försiktigt.

Hela skallen var alldeles grusig och konstig hela dagen. Och så hade jag hjärtklappningar också. Det är lite samma känsla idag, fast inte lika illa.

Jag tar INTE någon mer morfintablett, det är jävligt klart alltså....! FYFAN vilken obehaglig känsla!!

Och jag vet att det låter som att jag är jättedålig när jag skriver så här, men det är ganska okej ändå. Jag pallar inte jobb och slit ännu, men det är snart över. Jag har både tvättat och kört diskmaskinen. Och småplockat lite här hemma. Men orken finns inte för mer än så just nu. Och det gör mig gaaaaaalen! Jag suger verkligen på att vara sjuk...

Inga kommentarer: