============================================================

lördag 29 april 2017

Driftig lördag

God Kväll!

Sitter i soffan med Sonen och Maken och slökollar lite TV. Vi har kollat lite Talang. Sitter nu och kollar Tror du jag ljuger
Har inte sett tidigare. Kommer inte se igen. Typiskt SVT-familjelördagsunderhållning liksom.

Idag var vi uppe tidigt. Fotbollsträning för Sonen och stalltjänst för Dottern. Sen har det mest varit städning här hemma. Maken har storstädat badrummen. Jag har plockat och röjt och tvättat. Och så har jag deklarerat också. Skönt att ha det gjort!

Jag laddade hem appen FaceApp också. Det gjorde jag faktiskt. Och lajjade lite med den. Kunde t ex konstatera att när jag la filtret OLD på ett foto av Sonen så såg jag min svärmor på bilden. Hua!!!

Och så plockade jag fram en gammal bild av mig och testade filtren OLD, YOUNG och MALE. Då såg jag att jag verkligen är min Mammas Dotter. Och att jag faktiskt skulle kunna ta mig fram hyfsat som kille. Tror jag... :-D

Inga kommentarer: