============================================================

onsdag 1 februari 2012

Ursäkta mig medan jag loggar ur en stund...

Man skulle kunna tro att gårdagskvällen blev både tuff och sen. Men det stämmer inte. Vi hade en mycket trevlig middag med hyfsat god mat och riktigt gott sällskap. Vi bröt upp vid åttatiden. Jag var hemma och hade krupit till kojs vid tiotiden. Ingenting speciellt egentligen. Men HERREGUD vad trött jag är idag! Kändes som att jag skulle somna flera gånger i bilen på vägen hit. Fruktansvärt läskigt! På med radion på högre volym, och dra in kalluften i lungorna, bara!

Jag ska peta i mig min micro-havregrynsgröt nu. Och dricka en kopp te. Kanske vaknar jag till då. Kanske inte. Det är grönt te. Och det vet man ju, att det piggar inte upp som en fet JAVA. Så kanske att jag måste ut i köket och röra finsmakarens kaffemaskin där ute. Jag vet bara inte om jag törs...? Det är inte helt omöjligt att jag pajjar hela apparaten. Konstigare saker har hänt förr, om vi säger så...

Men vi säger väl God Morgon, dårå...!

Dagens Zombie... förlåt... Dagens JAG, ska det såklart vara. Jag ber om ursäkt för förvirringen...

Inga kommentarer: