============================================================

måndag 21 april 2014

Avrundning påsk

Det blev lite lugnare tempo idag i alla fall. Men inte luuuuugnt. Som jag hade hoppats.

Det blev först PW i skogen med S, och sen när jag kom hem var det fullt hus här. Sonen hade en kompis här, och S lämnade sin dotter här. Superhärligt i och för sig! Barnskratt och bus är ju fantastiskt! Men den där lilla luren i hammocken som jag försökte mig på fick jag ge upp efter fem minuter ungefär.

När kompisarna hade åkt hem fixade jag middagen. Medan Pappan och Sonen stack upp i spåret och sprang lite. Lilla varvet - 1,4 km. Sonen var inte ens trött efter detta, så vi får kanske utöka till två varv snart? :-)

Middagen kunde vi inta ute på altanen! Så himla härligt! Första för i år - och jag hoppas på många, många fler!


Nu måste jag ladda om inför en ny, visserligen kort, arbetsvecka. Har noll och ingen ork efter dålig sömn de senaste fem nätterna, men det är väl bara att bita ihop antar jag.

Jag hoppas på tidig kväll i kväll, jag.

Vi hörs igen!

*SMACK!*



Inga kommentarer: