============================================================

onsdag 23 april 2014

VAB-onsdag

God Morgon!

Idag är det en fruktansvärt trött Mamma som intar sin snabb-frulle i lekrummet. Dottern ropade 03.43 i natt och var helt slut. Hon var matt i hela kroppen och bara skakade. Hon får sådär ibland. Blodsockerfall. Jag var likadan när jag var liten. Det är inte farligt, men första gången det hände blev jag ju livrädd!

Hur som. Jag petade i henne lite yoghurt, och sen låg hon inne hos mig i sovrummet och sov vidare. Jag sov ju inte en blund efter det, dock. Tack och lov att jag gick och la mig hyfsat tidigt igår, alltså!

Så idag är jag hemma med Snorpan. Dels är hon alldeles för trött för att gå på dagis idag, men det stora problemet när hon blir så'n här är att det tar lång tid för henne att få i sig mat igen. Hon slänger i sig, och sen kräks hon. Och då kan man såklart inte heller gå på dagis.

Ska försöka vila lite idag. Men jag har svårt för att sova på dagtid. Av någon anledning. Men man kan ju alltid hoppas...

Men hörrni - vi får höras igen lite senare. Jag är så jävla trött nu alltså...

ZZzzzzz.....

Inga kommentarer: