============================================================

fredag 5 december 2014

Äntligen fredag!!

FREEEEEDAG in da house!!

SOM jag längtat!! Har redan hunnit jobba undan, och jag slutar om knappt två timmar! Yey!

Men idag har vi haft lite strul, för vi byter vår växel idag, och eftersom vi alla har våra mobiler kopplade till växeln så var det lite smårörigt i morse. Men till slut så! :-)

Och jag får lite långledigt faktiskt också! För på måndag har jag tagit semester. Inte för att det är så himla kul egentligen, för jag har tagit ledigt för att haka på Maken till magnetröntgen. Det är inte så jäkla kul det där, och det kan vara skönt att ha någon med sig. Jag blev i alla fall väldigt trött när jag gjorde mina olika röntgenundersökningar.

I övrigt är planerna för helgen att vi idag ska laga egen pizza till middag, och sen göra så lite som det bara är möjligt. Alla är jättetrötta nu.

I morgon kommer Bästa Morfar hit för årets bygge av pepparkakshus. Har förberett som ni ser! :-)
 

Och förutom byggandet av pepparkakshuset så är planen för morgondagen också att vi ska bli miljonärer. Det har jag också förberett! :-)


Och på söndag hoppas jag kunna fara ut och göra klart allting avseende julpaketet till barnens kusiner i USA. Börjar känna mig smått stressad över detta, faktiskt...

Kanske borde jag också i alla fall börja fundera på julklapp och 40-årspresent till Maken också...? Kanske... Eller...?


Dagens Jag

Inga kommentarer: