============================================================

lördag 30 maj 2015

Äntligen Tjejkvälls-lördag!

God Morgon!

Här har ni en som var uppe med tuppen i morse! Kunde tusan inte somna om när jag väl vaknat, men jag väntade tills jag hörde att Sonen gick upp vid sju, och då tassade jag också upp.

Vid halv nio var båda barnen uppe, och eftersom Pappan kan sova sig igenom en tornado så tyckte jag att det var okej att baka då. Det är städdag i föreningen idag, och alla skulle ha med sig fika. Så då var det bara att baka!

Pappan och barnen är ute och städar nu, men jag har så fullt upp inför tjejkvällen ikväll så jag hinner inte. Tur att jag alltid är med annars, så slipper jag få dåligt samvete.

Det kommer att bli tunt med uppdateringar idag, eftersom det är så mycket att stå i, men jag återkommer med bilder från kvällen i morgon.

PÖSS!!

2 kommentarer:

Sandora sa...

Men va muysigt med morgonbakning :)

MaraMuffins sa...

Ha det så jätteroligt ikväll!